Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2021-01-12
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-01-12
- Liczba stron:
- 176
- Czas czytania
- 2 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328368910
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 24
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Darek w specyficzny dla siebie sposób tłumaczy zawiłe rzeczy w prosty sposób. Czasami można dostać wręcz banałem w twarz, którego celowo pomijało się w tworzeniu komunikacji, bo był zbyt trywialny.
Lektura pomoże początkującym w tworzeniu perswasyzjnych tekstów, które sprzedają. Osoby zaawansowane powinny docenić prostotę przekazu, wskazówki i połączyć je ze swoją wiedzą, aby osiągnąć założone cele/budżety.
Darek w specyficzny dla siebie sposób tłumaczy zawiłe rzeczy w prosty sposób. Czasami można dostać wręcz banałem w twarz, którego celowo pomijało się w tworzeniu komunikacji, bo był zbyt trywialny.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toLektura pomoże początkującym w tworzeniu perswasyzjnych tekstów, które sprzedają. Osoby zaawansowane powinny docenić prostotę przekazu, wskazówki i połączyć je ze swoją wiedzą,...
Podobała mi się treść tej książki, ciekawie prowadzona narracja.
Podobała mi się treść tej książki, ciekawie prowadzona narracja.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDarek jest jednym z najlepszych copywriterów w Polsce, od którego wiele się nauczyłem (i dzięki któremu jeszcze więcej zarobiłem).
"Siła Lucyfera" to konkret. Bez lania wody. Bez pitolenia o wszystkim i o niczym.
Jeśli chcesz szybciej i częściej zmieniać znudzonych Internautów w płacących klientów, to ta pozycja jest dla Ciebie.
Boisz się zgłębić mroczne tajemnice copywritingu i bulwersuje Cię motyw książki? Lepiej sobie odpuść i jej nie kupuj.
Darek jest jednym z najlepszych copywriterów w Polsce, od którego wiele się nauczyłem (i dzięki któremu jeszcze więcej zarobiłem).
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"Siła Lucyfera" to konkret. Bez lania wody. Bez pitolenia o wszystkim i o niczym.
Jeśli chcesz szybciej i częściej zmieniać znudzonych Internautów w płacących klientów, to ta pozycja jest dla Ciebie.
Boisz się zgłębić mroczne tajemnice...
Ego autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.
Ego autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to