E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Wydawnictwo: Poltext biznes, finanse
488 str. 8 godz. 8 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2018-08-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-08-18
- Liczba stron:
- 488
- Czas czytania
- 8 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375618051
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Świetnie, że jest wielu autorów, aż dwadzieścia rozdziałów. Sporo można się dowiedzieć o marketingu internetowym. Dużo definicji wyjaśnionych. Na pewno jeszcze wrócę do tej książki.
Na końcu rozdziałów pytania, polecane książki, strony internetowe, bibliografia. Osoby mające więcej wiedzy o marketingu mogą nie znaleźć wiele dla siebie. Dla mniej zaawansowanych będzie świetna.
Świetnie, że jest wielu autorów, aż dwadzieścia rozdziałów. Sporo można się dowiedzieć o marketingu internetowym. Dużo definicji wyjaśnionych. Na pewno jeszcze wrócę do tej książki.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNa końcu rozdziałów pytania, polecane książki, strony internetowe, bibliografia. Osoby mające więcej wiedzy o marketingu mogą nie znaleźć wiele dla siebie. Dla mniej zaawansowanych będzie świetna.