E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Okładka książki E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka Grzegorz Mazurek
Okładka książki E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Grzegorz Mazurek Wydawnictwo: Poltext biznes, finanse
488 str. 8 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2018-08-18
Data 1. wyd. pol.:
2018-08-18
Liczba stron:
488
Czas czytania
8 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375618051
Średnia ocen

9,3 9,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek
Ocena 0,0
Intranet. Skut... Urszula Kandefer, G...
Okładka książki Czas internacjonalizacji II. Perspektywy, priorytety, projekty Grzegorz Mazurek, Bianka Siwińska
Ocena 0,0
Czas internacj... Grzegorz Mazurek, B...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1100
906

Na półkach: , , ,

Świetnie, że jest wielu autorów, aż dwadzieścia rozdziałów. Sporo można się dowiedzieć o marketingu internetowym. Dużo definicji wyjaśnionych. Na pewno jeszcze wrócę do tej książki.
Na końcu rozdziałów pytania, polecane książki, strony internetowe, bibliografia. Osoby mające więcej wiedzy o marketingu mogą nie znaleźć wiele dla siebie. Dla mniej zaawansowanych będzie świetna.

Świetnie, że jest wielu autorów, aż dwadzieścia rozdziałów. Sporo można się dowiedzieć o marketingu internetowym. Dużo definicji wyjaśnionych. Na pewno jeszcze wrócę do tej książki.
Na końcu rozdziałów pytania, polecane książki, strony internetowe, bibliografia. Osoby mające więcej wiedzy o marketingu mogą nie znaleźć wiele dla siebie. Dla mniej zaawansowanych będzie świetna.

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    2
  • Teraz czytam
    1
  • Praca
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Copywriting, pisanie, marketing
    1
  • Autorzy polscy
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Digital marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka


Podobne książki

Przeczytaj także