forum Oficjalne Aplikacja moblina Lubimyczytać
Zgłoszenia błędów w aplikacji
odpowiedzi [34]
Witam. W aplikacji nie ma opcji alertow cenowych tak jak w wersji www. Wielka szkoda. Wydawało mi się nawet, że przez chwilę była w aplikacji ta opcja i widok alertow cenowych ale zniknęła. Przez to po dodaniu książki na półce w aplikacji muszę włączać stronę www i dodawać sobie alert.... Bez sensu... Opcja "kup" w aplikacji to nie to samo.... Pozdrawiam.
P. S. Super, że...
Dziękujemy za komentarz! Planujemy wprowadzić możliwość zakładania alertów cenowych w aplikacji w jej kolejnych aktualizacjach 😀
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postStatystyki w czasomierzu od kilku dni się nie aktualizują
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOdświeżanie statystyk powinno już działać poprawnie. Prosimy o zgłaszanie błędów na admin@lubimyczytac.pl
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSzybkie pytanko :) czy tylko mi od wczoraj nie działa aplikacja LC? :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZaktualizowałam do „najnowszej wersji” i siadło :/
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDzień dobry,przepraszamy za niedostępność aplikacji na IOS, jest ona związana z awarią nad której rozwiązaniem pracujemy. Dokładamy wszelkich starań aby aplikacja jak najszybciej zaczęła działać. Przepraszamy za niedogodności
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postProblemy z aplikacją na iOS zostały rozwiązane, prosimy o aktualizację aplikacji do najnowszej wersji. Gdyby problem nadal występował - prosimy o kontakt
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW zakładce „Wyzwanie czytelnicze” pokazuje się jedynie 10 pierwszych przeczytanych książek, zamiast wszystkich jak na stronie internetowej
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPodczas wejścia we wszystkie książki z poziomu strony autora, przestaje działać większość przycisków. Działa przycisk cofnięcia i dodania do półki „Chcę przeczytać”, ale nie da się wejść konkretnie w daną książkę lub nacisnąć „Sortuj”
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękujemy za zgłoszenie. Czy Twoja aplikacja jest na Androidzie czy na iOS? Nie jesteśmy w stanie powtórzyć tego błędu, w związku z czym potrzebujemy więcej informacji - czy możesz wysłać na maila admin@lubimyczytac.pl dokładny opis co robisz w aplikacji kiedy pojawia się ten błąd, na jakich stronach wystąpił (na stronie jakiej ksiażki) i w jakie konkretnie przyciski...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejWyzwanie - w aplikacji nie pokazuje mi okładek nowo przeczytanych książek - tylko ilość która się zgadza - na stronie internetowej wszystko jest ok
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Hej, tylko dwie sprawy:
- podczas korzystania z aplikacji zauważyłam, że niektóre czasowniki nie są odmieniane na ona/jej (jak np. "przeczytałeś tą książkę i zostanie ona umieszczona na półce "Przeczytane"" w opcji "zakończ ksiązkę" w czytomierzu),
- statystyki w czytomierzu mają problem z kolejnością w wykresie "gdzie czytałeś" (słupki zmieniają kolejność tylko raz na...
Dziękujemy za garść cennych uwag! Prosimy o przesłanie w miarę możliwości zrzutów ekranu, w momencie, w którym pojawiają się błędy na adres e-mail: admin@lubimyczytać.pl
Jeśli chodzi o funkcję czytomierza , jest ona również dostępna na innych zegarkach :)
Czytelniczki i Czytelnicy, wkradł się błąd z funkcją logowania się do aplikacji za pośrednictwem konta Google. Nasz dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Prosimy chwilowo o korzystanie z innych opcji logowania. Przepraszamy za niedogodności.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postInformujemy, że błąd związany z logowaniem za pośrednictwem konta Google, został rozwiązany. Prosimy o zaktualizowanie aplikacji :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWchodząc w szczegóły książki, fajnie by było zobaczyć w nawiasach, który ona stanowi tom cyklu (jak to jest na stronie). Obecnie można to zobaczyć jedynie wchodząc bezpośrednio w cykl lub przeglądając książki, np. w biblioteczce.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się dodać tę informację do panelu książki w kolejnych aktualizacjach aplikacji :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMam konto na lubimyczytac.pl ale nie mogę zalogować się do aplikacji tym samym loginem i hasłem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękujemy za zgłoszenie! Postaramy się pomóc jak najszybciej. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mailowy admin@lubimyczytać.pl a w treści zgłoszenia napisać z jakiego modelu telefonu Pani korzysta i wskazanie wersji systemu operacyjnego.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post